Retur & Återbetalning

Du har 14 dagar på dig att byta och begära att få returnera en inköpt produkt. Produkten som ska returneras måste vara oöppnad, oanvänd och i säljbart skick. Alla förseglingar måste vara intakta.

Pengar tillbaka

Du kan returnera din produkt utan kostnad, men returfrakten stå du själv för. Pengar återbetalas när produkten kommit tillbaka till oss och vi konstaterat att produkten är i säljbart skick. Vi återbetalar pengarna till det konto du tillhandahåller inom två veckor efter att produkterna har kommit till vårt lager.

Om du betalade via Paytrail får du ett e-postmeddelande med fråga om ditt kontonummer. Om du har valt Klarna Faktura som betalningsmetod och ännu inte har betalt den, dras kostnaden av från de produkter du returnerat. Du kan välja att bara returnera några av produkterna från en leverans.

Bekräftelse av retur

Vi kommer att meddela dig via e-post om alla kundreturer vi har fått. Om du inte har fått ett bekräftelse från oss inom en vecka, vänligen kontakta oss på hello@joliebeauty.se.

Observera att om du inte hämtar din beställning kommer vi att debitera dig för eventuella portokostnader.

Defekta produkter under transport

Om den levererade produkten är defekt, vänligen kontakta oss på hello@joliebeauty.se. Samtidigt kan du ange om du vill returnera produkten för att få tillbaka dina pengar eller om vi ska skicka en ny produkt.

Rapportera returen med hjälp av formuläret nedan

Fyll i formuläret nedan för att begära återbetalning av en retur. Vi kommer återkoppla till dig så snart som möjligt och då ge dig instruktioner om hur returen ska hanteras:

Beställ vårt nyhetsbrev

Du får 10% rabatt på din nästa beställning!

Back to top
Vår webbplats använder cookies för att utföra olika funktioner, såsom kundidentifiering, personalisering, analys och marknadsföring. Du kan läsa mer om vår cookie-policy i vår sekretesspolicy. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du vår användning av cookies.